Voor klanten met een support overeenkomst bieden wij in geval van problemen een unieke uitbreiding van onze helpdesk.
Wanneer heeft u dit nodig?
Alleen als tijdens telefonisch contact met onze helpdesk blijkt dat we u sneller en beter kunnen helpen met dit programma. Naast ondersteuning via e-mail en telefoon kunnen we met Remote Desktop het volgende.
een chatsessie met u opzetten.
uw bureaublad overnemen om vanaf ons kantoor uw probleem op te lossen.
met uw toestemming bestanden met u delen.
Hoe gebruikt u de remote support
1. Download het programma
2. Plaats het programma op uw bureaublad en voer het uit
3. Wij activeren van onze kant de Remote Desktop Support
4. U krijgt een éénmalig te gebruiken code toegestuurd
5. Vul de code in en de hulp op afstand kan worden begonnen
Ten eerste, omdat deze hulp op afstand en het overnemen van uw desktop alleen kan plaatsvinden als u de door ons gegenereerde code invoert.
Ten tweede, omdat er ook na het invoeren van de code pas daadwerkelijk actie van ons uit kan plaatsvinden nadat daar expliciet via de in het programma aangegeven toetsen toestemming voor is gegeven.
Bovendien kunt u met deze toetsen de geactiveerde communicatie altijd onmiddellijk weer verbreken. Met dit programma zullen wij u nog beter en sneller kunnen helpen.
Contact
Voor vragen over Remote Desktop Support of andere vragen kunt u ons ook bereiken via: